Thursday, December 27, 2007

Reditelj za Black Ivy

E, pa, dok čekamo f.2, koja bi, kad prođe kratku Kristininu i moju reviziju, mogla da bude i finalna verzija, hajde da polako krenemo da pravimo listu potencijalnih reditelja. Znam da neće biti lako, ali moramo da damo sve od sebe. Moja generalna ideja je da im prvo dajemo scenario samo da ga pročitaju,bez ikakve obaveze, pa da vidimo ko će da se upeca i, taj ko se upeca šta nudi i kako vidi stvar. I tu moramo da budemo vrlo, vrlo, pametni i oprezni. Teoretski, mogli bismo i nekim producentima da dajemo, opet isto tako opušteno, čisto da pogledaju /mada je to uvek riskantno/, ali tu tek ne vidim ovako na prvu loptu nikoga, al' hajde da krenemo u razmišljanje.

E, da vidmo ko bi sad tu dolazio u obzir.

Daklem, jedan od mojih pikova bio bi Pavle Vučković. Prednosti su mu mlad, talentovan,nagrađivan, pun neke energije , moguće je da bi mogao da obezbedi produkciju koja bi celu stvar ispratila, čuo sam od Ruškuca da je dobar za saradnju, openminded, duhovit, da dobro radi sa glumcima, zna da režira taj neki saspens, napetost, gledao sam ovaj njegov poslednji kratki film. (naravno sve to ako bi se primio na priču) Mane su takođe što je mlad & neiskusan :) i što je pitanje da li bi mogao da iznese jedan tako, za srpske uslove, ipak veliki projekat i što naravno ne znamo 'u kom je fazonu' & kako razmišlja, ali to bismo videli iz priče sa njim, ako bi do nje došlo, tj. ako bi mu se svideo scenario.

Drugi pik koga ne bi trebalo preskočiti je Srdan Golubović. Prednosti su mu iskustvo (već 2 filma), a opet je mlad, žanrovska bliskost sa našom pričom, čini mi se i negde ideološki nije daleko i, naravno, čovek ima produkciju. Ipak, čuo sam da nije baš njbolji u radu sa glumcima i da nije openminded za savete, tako da je pitanje da li bismo našli sa njim zajednički jezik na početku cele stvari. Opet, to ne znamo dok se sami ne uverimo.

Stefan Arsenijević bojim se da nije pik. Koliko ga poznajem, mislim da ga black ivy ne bi mnogo zanimala da je radi, prosto to je nekako daleko od njegove estetike, žanrovskih preferenci & načina razmišljanja.Al' opet, never say never, mislim, možemo da mu damo scenario,prosto da vidimo šta će imati da nam kaže, on bi ga sigurno rado pročitao, a svaki savet bi nam bio dobrodošao.

Još jedan od pikova bio bi i Jovan Todorović. On jeste još nije završio sa Fantomom, ali trebalo bi uskoro. U svakom slučaju, pokazao je da zna da snimi film i to nikako ne najjeftiniji, a koliko ga poznajem deluje mi kao ok dečko. Uostalom, videćemo kakav je Fantom.

Eto, to bi bila prva neka 3 (4) imena. Čekam vaša mišljenja i još neke predloge.
I, generalno, da li se slažete sa taktikom. :)

Forza Black Ivy ! Ljudi, biće vrhunski film, znam !

2 comments:

Anonymous said...

Ja se slazem da dajemo svima da citaju scenario pa da vidimo sta ljudi misle.

Nemam neke izrazite pickove sad.

MPK Power said...

pa, da, smo da vidimo ko su to svi. I ne moraju da budu izraziti pikovi, dovoljno je pikovi. Evo, jel' se slažeš sa ova 3 imena + StefArs? Meni ne padaju na pamet baš još mnogi. AL, trebalo bi napraviti listu od 7-8 imena, kojima bi se dlo u tom prvom talasu.

Btw, obavezno da sakupimo pare da scenario prevedemo na engleski čim završimo f.2 i da ga šaljemo na scenaristička takmičenja preko neta.