Thursday, December 27, 2007

rantovanje kao takvo

juče sam kukala Ivy i njenom čoveku, ali stvar se još više zakomplikovala pa imam želju da je javno sa svima podelim.
naime, na nekom od stastanaka skuptine stanara, moja zgrada reši (kao neklo biće sa sopstvenom voljom) da se sa AVcom kablovske prebaci na SBB, sve zbog nekih 25 digitalnih kanala više čega li...
nazovemo AVcom javimo im vest, zovemo SBB, potpišemo ugovore, oni dođu, popnu se na krov kroz prozor koji je naspram naših ulaznih vrata, i priključe nas na kabl, uz informaciju da internet dobijamo za 2 dana.
2 dana kasnije, nema internejka, najavljuje nam se da ćemo možda isti čekati bar 2 meseca, a i tv program se pokarabasio, tj. vratio se AVcom.
u sred radnog vremena, kad ljudi nisu u zgradi, samovoljno se popelo na krov, iseklo SBB kabal i nakačilo svoj.
juče, su dolazili pretivši da će tužiti skupštinu stanara (blagajnica nam je pretrnula od straha, morali smo da idemo da je smirujemo), tužiti SBB, a bogami i investitora zgrade.
u međuvremeni, imamo važeći ugovor sa oba operetera, i kako se čini plaćaćemo oba računa.

vaša iskustva i saveti molim

2 comments:

Anonymous said...

jednostavno ne placas nikome dok se stvari ne srede. i teras ih u pizdu materinu ako krenu da ti prete tuzbom.

i moje domacinstvo je svojevremeno preslo sa ikoma na sbb, i nije bilo nekih zapetljancija, mozda u pocetku sa internetom (tad nisam ziveo ovde pa ne znam).

ikom mi je slao ljubavna pisma posto je taj racun bio na moje ime kako bespravno koristim njihove usluge zadugo posto sam promenio operatera-provajdera-jebemligakakosetozove.
moja glasna telefonska olaksanja i njihova pokajnicka izvinjenja su verovatno doprineli da vise ne trose papir u te svrhe.

ali jebeno je sto nemas internet. i tu slican princip, potrazis telefon odgovorne osobe i namestis nekog s prodornim glasom da joj objasni kako je to necuveno i da smesta zahteva da se dezurna ekipa cable gajeva pojavi na licu mesta i resi stvar. bojim se da je to jedini funkcionalan nacin.

Anonymous said...

Auuu... zesce zajebano.

Mi kad smo prelazili, nama su slali preteca pisma i sve to, ali nas predsednik kucnog saveta je Supermen Racic koj je to resio da mi ostali nit znamo kako nit zelimo da pitamo...

Ako hoces Senka, ozbiljno cu ti dati Racicev telefon ili cu njega pitati da l smes da mu se javis, jer on je covek sa resenjima za sva pitanja. Dosadan je do zla boga, naravno, ali to je mala cena za cuda koja cini... :)