Tuesday, December 25, 2007

Promocija ;)

Društvance, jel idemo na promociju Acinog romana? Sutra u podne. Dereta. Evo kratkog sinopsisa, da se informišete.

»Originalna i nadasve zanimljiva priča o usamljenom dramaturgu sa posustalom verom u umetnost i „tužnom kopirajteru" i njegovim „običnim" problemima; nema ljubavi, nema novih ideja za reklamu, nema stan, novac, hranu... zaljubljuje se u pogrešne devojke, nervira se oko sitnica jednom rečju, s njim nikada nije dosadno. Život mu se pretvara u pozorište ili beskrajni niz reklamnih poruka. Uz sve to, on pokušava da izgradi smisao vlastitog života, ali i da nađe devojku koja bi „raskrčila njegovu emotivnu džunglu". Ali najjednostavniji problemi su istovremeno i najteži. Pogotovu kada se u život i komplikovane odnose Vladimira i Sare umeša „telefonski manijak" koji u maloj psihološkoj igri, koju ona prihvata, potpuno menja dramaturšku postavku njihovih života. Očajni Vladimir se povlači u tminu svoje sobe i počinje u beskraju Interneta da traži srodnu osobu, u svetu za koji u svojim mnogobrojnim samačkim meditacijama tvrdi i da je dobra konekcija u ovom svetu jeftinih silikonskih trikova zamenila potenciju. Beskrajno šarmantan urbani humor Aleksandra Novakovića, originalni dijalozi i dramaturgija preporučuju roman Glečer, kao originalnu priču o generaciji mladih intelektualaca i njihovom (ne)snalaženju u svetu novca, tranzicije i uskovitlanih emocija.«

11 comments:

Anonymous said...

Dakle Aca Faca je napisao roman o isterivacima pravde!

Pa to je genijalno!

Aca Faca je pridruzeni clan a da ni ne zna!

Idemo, kako da ne, cujemo se domani oko 11 za detaljni dogovor.

Anonymous said...

Miss Price ili MPKP stavite na ovaj post label pravednicka literatura ili sta vec pasuje...
Opseli su me label-ovi :)

sestra luzerka said...

nej da mi salje komentare, ne znam zasto...
stvarno idem kod ocnog u 1. dal popovic izlazi sa posla da ide na promociju? di je to, ako mogu da stignem na 20tak minuta...

Anonymous said...

Evo, vratismo se s promocije. Fino je bilo. Citamo roman pa cemo da delimo utiske i impresije.

sestra luzerka said...

ja skoro pa procitala. umrla od smeha na citat nekog od asistenata sa dramaturgije koji je nakon odbranjenog diplomskog rada glavnom junaku rekao "cestitam! od danas ste zvanicno ne zaposleni"... kikiki, kao da je to meni neko rekao.

Anonymous said...

kikiki kao da znam i ko to neko kao da je tebi to rekao...

may price said...

i ja mogu da pretpostavim ko ;)

procitala ;) dobar je roman. duhovit. ja se na par mesta bas nasmejala.

sestra luzerka said...

pročitala. smejala se, neke stvari su mi apsolutno poznate, nema malo manje, ali jest zanimljiva i duhovita knjiga. o svima nama nesrećnim dramaturzima...
btw, načisto sam oćoravila, skočila mi dioptrija i dobila sam cilindar na desnom oku. jedino što su cvikere ljubičaste i pomalo se sijaju :)
ajse vidimo u petak da vam pokažem novi ram!

Anonymous said...

Ja jedina nisam jos procitala :(

Ali pocela sam jutros :) i bilo mi je presmesno (duhovit je Aca, realno) a ima i te, hmh, identifikacije...

Anonymous said...

A, identifikacija. Kao sto vec rekoh-to je autobiografski onoliko koliko citaoci imaju perverznu mastu. Ki ki ki. Jedu mi se Kiki bombone. Ajds odo ja. I fala vam. Dominus vobiscum. Citiram Duška Dugouška: Moji obožavaoci, kako me samo obožavaju!
PS-MPK Power-U pravu si, jesam prepotentan. i ti bi bio da si ja!Hehehehe

MPK Power said...

Hehe, naravno, Aconni.

Btw, ja sam najgori. Niti sam bio na promociji (zbog jebenog pepsija :)), niti sam pročitao, nit uopšte imam knjigu.

Al', popraviću se vrlo uskoro...