Wednesday, December 19, 2007

Pravednici na okupu

3. x 2006.

9 comments:

sestra luzerka said...

hi hi, i ovim si rešila današnju obavezu da postuješ.
Ivy, pa ja sam mislila da si ti spavalica. Ili je ovo postovano noćas?

Anonymous said...

Nocas! Tako da imam prava na jos jednu temu danas... ili ne?

Morala sam da nas postujem, to nam je nekako jedini zajednicki video! A prisutni su i pojedini pridruzeni clanovi

MPK Power said...

super je video,al za malo da ga greškom obrišem. zato sam obrisao onaj post o organizaciji, mislim, tu smo se sve dogovorili, a generalno mislim da takve stvari ne treba ni da stavljamo na blog, a posebo ne sad kao poseban post.

btw, razmišljam i o boletu kao pridruženom članu.

inače, ok je da postuješ još jedan danas, nije to sad kao dogma, više kao opomena da ne preterujemo.

Jel vam ok rearanžiranje sajta i postavka tema i manifesta? Ko želi nešto da menja, vrlo je lako, nek ide na customise i dalje mu je sve jasno...

toliko.

dolfie said...

U principu, ok!

Moram samo jos da izvidim kako da stavljam te "labelse".
Posle se post automatski rasporedi?

dolfie said...

E, btw, aj stavite neke slike u profil! Dobro je da imamo slike (mislim... ne moraju fotke... ocigledno : )

sestra luzerka said...

ja bih da umesto gomila gluposti, stoji label pop trash can.
moze?

Anonymous said...

Moze!

Staaaaaaavite sliiiiiiikeeeeeee :)

MPK Power said...

ma, pazite. Šta god da vam se ne sviđa u lej autu, menjajte, ako imate neke ideje,ne moramo sad oko svega svi da se dogovaramo. Lako se to posle vrati,ako nekom smeta.

Anonymous said...

ovo vam dodje kao dnevna soba ili kafiic... hiiiiiit ste