Monday, December 17, 2007

evo me

registrovah se :)

pa da pocnemo..

10 comments:

MPK Power said...

ohohoh MC, welcome !

Anonymous said...

Zdravo! Dobro dosla!

Anonymous said...

E, nego jesi procitala mail za Prim Muz?!!! Aj prepravljaj to pa da saljemo!!!

may price said...

he, he..
prosto ne mogu a da ne primetim kakvi smo entuzijasti po pitanju ovog bloga, pa se odgovara i na ovakve postove :)
to je pravi duh!!

may price said...

prepravi to za klavir, ubaci filmografiju i salji mu, sta smara. nemoj da ja posaljem njegovu knjigu na lekturu!

sestra luzerka said...

m islite na onu knjigu gde jedno milion puta pishe da je neki instrument POSTAO od nekog drugog?

Anonymous said...

E, bas na tu!

may price said...

ima mnogo, mnoogo vecih bisera!

dolfie i ja smo knjigu temeljno prostudirale (ako neko ne zna, dobile desetke!)

dolfie said...

Zato sto su isterivaci pravde i pridruzni clanovi izmedju ostalog streberi

ne one bubalice-streberi, nego gaje istinsku ljubav prema znanju

ki ki

may price said...

prema primenjenoj muzici, pogotovo ;)

tako me zanima sve o sinkopi, intervalima, obrtajima kvintakorda, te ako kojim slucajem znate i za neku dodatnu literaturu, molim vas da ivy i meni obavezno preporucite ;)