Wednesday, February 6, 2008

Krofna bar


sestre drugarice i ostali.
juče sam otkrila, i naravno odmah kupila četiri različite vrste krofni za probati. Dve su bile odlične. sa višnjama, i ona klasčna američka sa nekim šarenim ukrasima po čokoladnom prelivu, dve sam ostavila Borisu da proba.
ne znam za vas, ja sam navikla da mi baka u sremu jedne nedelje sprema štrudlu, druge nedelje krofne i tako u krug. dobru štrudlu do sad nigde nisam našla, ali zato krofne...
ove iz Krofna Bara u Vladetinoj (jap Dolfie, čak nam je i u komšiluku), u stvari ne liče na bakine, ali su jaaako dobre, a i trebaće mi dosta vremena da isproban baš sve ukuse.

kako se meni uvek zalomi da dok drugi preporučuju filmove i razne pametne stvari, ja uvek završim na nekim budalaštinama. pah, makar su ukusne!

9 comments:

Anonymous said...

Krooooooofne!

Kad idemo?

sestra luzerka said...

idemo na doručak u nedelju.
ali molim vas u toku prepodneva

Anonymous said...

Nedelja - dogovor vazi!

meni sutra iskrsla neka obaveza, ali mogli bismo i ono kuglanje u nedelju vece...

Anonymous said...

jao, donuts! ovo me posebno raduje. od kada mi se zatvorio domino donuts na slaviji (koji nam je, verovatno se secate a sve zahvaljujuci DIVNOJ organizatorki bio i sponzor za ivyin i maretov red. prvenac, pa smo u pauzama snimanja zdrali ukusne krofnice), bila sam prilicno ocajna. ali, ova vest je superiska ;) ne mogu u nedelju, ali za neki drugi dan vrlo sam raspolozena za zdranje!

Anonymous said...

E, da, Cenich, koja si organizatorka i Mek si bila zavrsila...

Anonymous said...

Sta bi s krofnama? :(

sestra luzerka said...

mama me zadrzala josh jedan dan u pazovi. eto sta bi. oli makar ti i ja sutra, posto sam od preksutra ponovo zaposlena.

Anonymous said...

a, reci? carica ;)

sestra luzerka said...

samo da prijavim da i u Bread&Co imaju fine čokoladne krofne, idealne za doručak, jedino što su od danas poskupele.

mislim i da je red da javno priznamo da se nikada nismo našli oko ovog doručka u krofna baru.