Tuesday, February 12, 2008

Festovanje

Isterivaci, da ne davim mnogo, evo sta sam ja izabrala da gledam na Festu. Ajd kad otvorismo topic, nabacajte neke favorite i pickove, a i prijavljujte se na sta hocete da idemo grupno...

Elem:

22, petak
13h Kinoteka - Povratak u Normandiju (docu)
22h SC - There Will Be Blood

23, subota
22h, SC - 12 (Nikita Mihalkov, to mi je pod mozda)

24, nedelja
19h SC - Lust, Caution

25, ponedeljak
17h SC - 4 meseca,3 nedelje, 2 dana (zlatna palma,Cannes)

26, utorak
22h SC - Un Vielle Maitresse (riba koja je rezirala Sex is a Comedy)

27, sreda
23h Kinoteka - Barselona jedna mapa (zvuci mi ok)

28, cetvrtak
17h SC - Kargo 200
19:30 SC - Na ivici raja

29, petak
15h SC - Les Temoins (mozda)
19:30h SC - It's a Free World
22h SC - Paranoid Park

1, subota
12:30h Dom Sindikata - Ostrvo
17h SC - Senke (mozda)
19:30h SC - The Bucket List (mozda)

2, nedelja
18h Kinoteka - Shadowing the Third Man (docu)
23h Kinoteka - La Graine et Le Mulet (mozda)

Vi?

13 comments:

Anonymous said...

Meni, laiku, je za oko zapao samo "Hevi metal selo", ne znam kad se daje tj. da li cu zbog posla moci da ga poogledam.

4, 3, 2, imam na divxu, dala mi zena...

Anonymous said...

I, kakav je rumun?

Da i to selo deluje kao ok docu, ne znam zasto ga nisam zaokuzila, valjda mi se klalo s necim...

Anonymous said...

nisam gledao jos. zena je odusevljena, to ce ti vec sama reci, no bila je egzaltirana i posle gledanja "juna", a u tome bas i nisam mogao da je pratim... :nekom glavonji u nekom studiju palo na pamet da bi bilo kul da se malo pogura prodaja kataloga sonik jut, pa onda onaj tik tak... meni sve to vise k'o reklama, kako na mikro tako i na makro planu no k'o film:

kad odgledam, ako te jos uvek interesuje :), dojavicu ti impresije. gledao bih i persepolis, cami u hardu ihaj vremena... stvarno nisam filmofil, slusam tonu muzike i spremam ispit...

poz

Anonymous said...

Rumun je odličan! Malo je pri početku razvučen, ali ima taj kvazidokumentarni pristup i sve ti izgleda jezivo realistično. Donekle bih mogla da ga uporedim sa London to Brighton, mada je meni ovaj daleko bolji. Inače, nekako se čudno podesilo da sam ovaj film pogledala dan pošto sam po drugi put gledala Juno (ovog puta uz Srboljubove komentare, a usta nije zatvarao:)). Tematike su negde slične, mislim zrnce slične pošto je u oba slučaja reč o neželjenoj tudnoći, samo u potpuno dva različita univerzuma. A, oba filma su dočekana hvalospevima i nagrađena/kandidovana za nagradu. I pade mi na pamet Knocked Up. Izgleda da u poslednje vreme filmske Amerikanke uvek odluče da zadrže bebu (il je rode), a Evropljanke oće odma da abortiraju. I onda Juno postaje film o preispitivanju toga da li postoji prava ljubav, a 432 jebeni horor koji podrazumeva abortus i samo se postavlja pitanje ko će te još usput zajebati. Ono što je super u 432, slično kao u filmu Maria full of Grace (na koji me isto malo podseća po tom nekom hladno anatomskom pristupu zakona ženskom telu) je što potpuno prevazilazi zaplet od kog se polazi (neželjena trudnoća) i ode u pičku materinu daleko (o smislu života takoreći, o nekakvoj odgovornosti prema sebi i drugima), dok se i Juno i Knocked Up drže tih srodnih tema: ima li ljubavi, romanse, topline. Inače, zanimljivo kako Juno i Knocked Up prikazuju da žena ima apsolutno sve opcije na raspolaganju (oš da rodiš, da abortiraš ili da daš dete na usvajanje), tj. imaju slobodu, ali odaberu da rode, dok u 432 nemaš tu slobodu i biraš abortus. Uh, nemam pojma, stalno mi se ta dva filma kače jedan za drugi, ko dva paralelna univerzuma!

Anonymous said...

kao prvo, ja mogu da zaboravim na sve projekcije pre 19:30h ;(
zaokruzila sam Lust, to bi gledala, ivy me je totalno odgovorila od Atonementa, mada sam i za to bila zainteresovana. Dalje, Love in the time of cholera, There will be blood, The Bucket List, The Darjeeling Limited, Sukiyaki Western Django. Mozda Paranoid park i Cronenberga.
Prosledite mi 4, 3, 2.
Svini Toda gledala, dobar.
No country for old men, smorila se na pola.
Btw, ko je postavio ovu anketu? Dal je moguce ivy da su od nas svi digli ruke ;( c, c, izdajice!

sestra luzerka said...

hajde ja cu u tu kinoteku sa vama, i ovo sto je vikendom mejbi.
meni je vec zeljko - popovic zna ko je sreli smo se na proslom festu, kupio neke karte, valjda za sve ove kandidate za oskara.
gleda mi se i ostrvo posle kristinine price... a sad mi se gleda i taj 4,3,2...

MPK Power said...

Aj na 4,3,2...d'idemo svi zajedno ! A, da, Kriss je gledala, ma može ponovo. A možemo i na barsa jedna mapa, takođe svi. Pošto je u 23h možemo posle i da se podnapijemo malkice neđe. Kikikiki

MPK Power said...

Aj na 4,3,2...d'idemo svi zajedno ! A, da, Kriss je gledala, ma može ponovo. A možemo i na barsa jedna mapa, takođe svi. Pošto je u 23h možemo posle i da se podnapijemo malkice neđe. Kikikiki

MPK Power said...

inače ja bih od ovih ivinih na biće krvi definitli, mada možda budem išao u subotu u 14:30. NA 4,3,2, na Bivšu ljubavnicu...a videću za ostale.
Inače gledao bih i ovaj Atonement, nek ide dodžavola, a verovatno i na voz za Dardžiling.
Sestrama, koje nisu gledale Istern Promisis, obavezno da ne propusti mlatarajuću kitu Viga Mortensena na velikom platnu. A ni film in dženeral nije loš.

Anonymous said...

Da, nije los Vigo... mi'sim nije remek delo, nervira me kad tako pumpaju neke kronenbergove tezge, al' je ok.

Dardzeling necu da gledam, nema saje, mnogo me nervira taj isfolirani Ves Anderson sa svojim uber dizajniranim gistro cudnim filmovima. Jedino ako vi odgledate i budete u fazonu bas je dobar - onda cu da gledam.

Atonement, verujete, nema razloga da dajete pare da gledate u bijonji samo cete da se iznervirate. Prvih 45 min - ok, cak zanimljivo, mada malo prerezirano, a onda moj bato, katastrofa od smora, pretencioznosti i besmisla.

Juno, Srbolube, koliko se ja secam, proziva sonic youth, a i osim toga, preozbiljno si ga shvatio, mozda, ja te filmove vise dozivljavam kao bajke nego neke ozbiljne studije gorucih socijalnih/kulturnih i uopste drustvenih pitanja.
Tako je nekako i Knocked Up. Mislim male su sanse da bi neka realna zena tako opusteno pristupila trudnoci sa onolikim gubitnikom koj vec 10 godina ilegalno zivi u USA od 8ooo dolara odstete koje je dobio posto su ga udarila kola... ali ti to prihvatis kao premisu i gotivno ti je. Kao sta bi bilo kad bi bilo... Sta bi bilo kad teenage trudnoca ne bi bila dozivljena kao katastrofa, nego se ljudi opustenije i pozitivnije odnosili prema celoj prici... i eto ti ga Juno.

A taj 4,3,2 predpostavljam da je ozbiljniji (realniji) u tom smislu, da nesto kao stvarno "preispituje"...

U svakom slucaju, idem ja tomoro da kupim tikete da mi se ne rasproda kinoteka, pa napisite ako zelite nesto konkretno da vam pazarim...

Anonymous said...

ma nije uopste bitno da li proziva ili ne; u svetu reklame svaki publicitet je dobrodosao... problem je u tome sto je film neozbiljan, ili ja mozda trazim nesto preozbiljno, no poznajuci sebe ne bih se bas kladio u to. knocked up nisam gledao pa ne mogu da sudim, ali ako je k'o juno preskocicu :)

a to sto ti dozivljavas tu propagandu bajkovitog americkog zivota kao bajku dok gledas takve filmove, a kasnije ih prizivas u secanju kao ozbiljne cinjenice pri argumentaciji neke svoje teze/stava upravo i jeste sav smisao industrije snova (za koju sam baj d vej danas saznao da svoje mesto nastanka duguje uglavnom pirateriji i sit se ismejao na svu muku stomacnog gripa).

e upravo to jeste predmet studija gorucih socijalnih problema jer u ovom svetu ne postoji nista nevino, cisto, bezazleno a da dolazi iz industrije zabave ili bar tako nesto meni nije
poznato...

okej malo sam mozda preuozbiljio pricu oko jednog "bezazlenog" filma, ali sta cu kad me inspires na tu stranu :P

Ivan Bevc said...

Hej, pa vidim da sam prozvan u manifestu...doduse, fali mi slovo n u imenu, al' dobro sad... hvala na omazu :)

Anonymous said...

Nema na cemu, Ivan Bevc!