Monday, February 4, 2008

Juno / Ellen Page


1. Ako niste - gledajte! Presladak heart-warming film u kome looseri trijumfuju! 4ipo zvezdaje jer na pocetku malo slajfuje, al' inace super.

2. Ellen Page je carica. Gotivim je jos od Hard Candy, al sad je stvarno vreme da se dodatno skrene paznja na nju! Davno me neka glumica nije toliko obradovala (mozda jos od Angie u Girl, Interrupted ili Kate u Heavenly Creatures). Dobro, ovo nije na tom nivou, ali definitivno a star is born. Ako neko moze da mi nabavi An American Crime, molim vas mi nabavite (Krris?)

23 comments:

Anonymous said...

E, i samo jedan p.s. za MPKPa:

film je napisala cica po imenu Diablo Cody, copywriterka iz Chicaga koja je u free timeu radila kao striptizeta... ima novi film in the making + seriju ciji pilot rezira Spielberg.

Godiste?
1978!

:)

Anonymous said...

E, i ja sam sinoć gledala Juno. Predivan je film, sva se raznežila:) Kolko je lepa ona poslednja scena, kad se kamera udaljava a oni sviraju! Inače, u Juno igra Michael Cera iz genijalnog Superbad. Meni se Hard Candy i nije nešto svideo, moram da priznam, mada mi je super onaj deo gde klinka kaže pedofilu kako mrzi Goldfrap:) Nemam American Crime, al ću potražiti.

Anonymous said...

E, da i strava mi je kako u Juno raskrinkaju muža koji ti sve vreme deluje više kul od žene (mislim na par koji usvaja bebu), a onda vidiš kako je nezreo i Juno ga provali (najjači mi je deo kada Vanesa otvori njenu poruku).

MPK Power said...

E, pa dolphie, takve stvari mogu da me tangiraju samo do 9. februara 2008. u 18:30 ! Posle toga I'm cleared ! Sinoć sam je pročitao prvi put od 23. decembra i mogu samo da kažem da... can't wait!

Btw, kako je gotivno kad daš otkaz :)

A Juno uzimam večeras iz dvd kluba. Ako ne budem išao na Ognjenku. :) Konačno, imam i ja malko vremena ! Juhu !

sestra luzerka said...

popovicu, jel si ti dao otkaz?
aaaaaaaaaaaaaa?
m'sim i ja sam, al ja odmah pocinjem da radim, sto probably znate.

Anonymous said...

E, Krris,
do jajdze je poslednja scena ja sam i suzu pustila. I sto Venesa urami poruku je slatko! A slazem se da je najgotivnije to razumevanje medju zenama i trijumf zena i luzera nad razmazenim, infantilnim frajerima.
Super je i Michael Cera a Superbad, verovali ili ne, jos nisam gledala! Gledala sam Knocked Up, doduse, i on je odlican.

MPKP & Shadow,
dati otkaz je jedan od najlepsih osecanja na svetu. Kako se covek slobodno i dobro oseca...!!!

Bolje gledajte Juno nego Ognjenku!
Taman ti treba malo tog optimizma i zivot-je-lep podrske...

Anonymous said...

e, da,

ni meni Hard Candy nije nesto kao film (ok mi je) al mi je Ellen Page bila totalni revelation

Za An American Crime: pazi samo da se ne zeznes jer postoji neki horor "American Crime" e, to nije taj, ovaj "An American Crime" je po istinitoj prici o najsurovijem ubistvu ikad (goodlujte) igraju Ellen Page & Catherine Keener.

Pliiiz vidi da nabavis, totalno se pouzdam u tvoje underground connections :)

Anonymous said...

Sestro luzerko, nemoj da traumiraš MPKP-a. Uvek je dobro, s vremena na vreme, dati otkaz. To je prosto zdravo i pročišćuje čoveka i nije tolko strašno ne raditi ako baš nisi na ivici gladi. A jebemu, ne ide ti uz nadimak da odma pošto daš otkaz tražiš novi poso. MPKP ima piće od mene!
dolfie, znam za taj horor, al ću da tražim ovaj drugi film. Inače, u Hard Candy je meni smetalo to što sam imala utisak da su devojčici na teret stavili jednu potpuno iskonstruisanu misiju (osveta) koja malo govori o njenom liku, tako da sam imala utisak da u njenoj osveti nema ničeg ličnog, nikakve njene priče, već mi više liči na junakinje tih novih pozorišnih drama nastalih pod uticajem Sare Kejn gde kao junak na sebe po difoltu preuzima neke podrazumevajuće teme koje trenutno kolaju društvom, koje se trenutno usvajaju na nivou prećutnog dogovora između društva i umetnika o čemu treba da se piše (pa tako imaš drame o ženskim problemima, scenarija sa internacionalnim tematikama pomirenja itd.), a da umetnik onda uopšte ne kreće od sebe nego samo junaku pripiše tu temu. Bilo je tako nečeg izveštačenog u toj junakinji i celom filmu.

sestra luzerka said...

hej, nisam ja mislila popovica da obeshrabrujem ili nesto, nego sam prosto bila zatecena. nisam znala.
ja sam otkaz dala jer sam dobila novi posao, zbog kog cu se verovatno kajati, al ja bih se kajala zbog bilo kog posla tako da je to okej.
juno nisam gledala, ali jako mi se gleda, i onaj malac Michale Cera, koji je veliki car i predvidjam mu solidni karijeru.

MPK Power said...

kao što znate, pišem skečeve za FOX i to za osetno veću platu negona prethodnom poslu, tako da nisam ni ja baš toliki heroj :) al', opet, nije ni za potceniti

dolfie said...

Nemoj ti skeceve za FOX, znamo mi za koga ti pises skeceve... ki ki :)

Jeste, Krris, cinjenica je sve ovo sto si napisala za Hard Candy (u smislu da je junakinja vise "ideja" nego lik tj funkcija ili nosilac neke misije) ali ja bih rekla da to u ovom slucaju nije iz mode neko iz low budget potrebe. Na onoj Carlston temi smo se dodirnuli toga kako ljudi snime genijalne filmove za malo para, samo kad imaju talenta & dobrih ideja. Ne da mislim da je Hard Candy genijalan film, ali (mozda gresim) mi deluje kao da su krenuli od "hmmm, kako da smislimo jeftinu pricu (manje-vise dva lika, jedan prostor) a da bude uzbudljiva?" - "a-ha! mogli bismo da sukobimo pedofila i devojcicu, ali da im zamenimo uloge tj on postaje zrtva a ona postaje predator". Eto. Bukvalno mi deluje da je bilo na tom nivou. I sad, nije da nije uzbudljivo, solidno je spakovan film, sa naglaskom na "spakovan" tako da je onda i malo namesten pa nema te prirodnosti koja dolazi kad se stvara iz srca a ne iz premise :)

A sto se drama i Sare Kejn tice, pazi, ja sam pokusala da citam neke drame Kerol Cercil (ako se tako zove) a bogami i Sare Kejn i presmorila sam se. Ne zelim da uopstavam i izvodim zakljucke na osnovu malog uzorka (jerbo realno nisam neki poznavalac lika i dela) ali meni to sve deluje na "car je go". Nema tu ni nekog lika, ni nekog zapleta, nit je uzbudljivo, nit provokativno, samo crna kocka na belom platnu a ljudi vicu "jao, kako dobra dekonstrukcija posthumanisticke transcendentacije zenskog bica nad telesnim dozivljajem" ili tako nesto.

sestra luzerka said...

josh uvek nisam pogledala, samo sam presla na brzinu preko fajla, jer se malocas skinuo, i vec volim film, jer na samom kraju pevaju Moldy Peaches, i to onu stvar sa stihom "we are surely cute for two ugly people" - koju vec duze vreme koristim kao signaturu na raznim forumima.

Anonymous said...

Mnogo je slatka ta pesmaja i mnogo su slatki njih dvoje kad je pevaju...

sestra luzerka said...

ivy, samo da prijavim, pošto znam da si sada i ti fan, sinoć - ali bukvalno sinoć, je leakovao novi album adama greena. upravo slušam. car!

Anonymous said...

Carski! Moram malo revnosnije da vam trazim muziku & preslusavam...
Nema covek brate mili vremena za sve prijatne hobije u ovo danasnje vreme globalizacije, akceleracije i otudjenja...

Anonymous said...

mare, bravo za otkaz, ko ih j.. kad su smrde!
ne uzeh film danas, gledala jesse-ja, casey odlican ;)

Anonymous said...

gledala filmic ;) moram da priznam da mi se skoro nijedan film nije ovoliko dopao. ellen page carica. navijamo za oskara!

krris said...

Juno u bioskopu! Ako je verovati vodicu kroz Beograd, daje se u Domu sindikata i u Sumadiji.

Anonymous said...

E, da, ladno je u bioskopu!!!

Senka koja ga jedina nije gledala, sad moze na velikom platnu :)

sestra luzerka said...

gledala i senka pre neko vece. carica je klinka, ali ja simpatishem i ceru. streberka!

Anonymous said...

E, Shadow, gledala si!!!

Chris mi narezuje soundtrack :)

Anonymous said...

Prvi put sam je videla u Hard Candy i bila mi je jako simpaticna, a u Juno me je odusevila. Inace izgleda kao da ima 16 godina.

Anonymous said...

Skroz je slatka, odusevila me i u Hard Candy i Juno.