Sunday, January 27, 2008

Mali čovek iz radija


Sutra u 18 i 32, na talasima Radio Beograda 2, biće emitovana moja prva radijska premijera. Reč je o radio drami "Mozak afrodizijak", Igora Brakusa, nastaloj prema motivima priče Vudija Alena "Kurva iz Mense". Radio dramu je režirao Saša Latinović, a glasove su dali: Olivera Viktorović, Sena Đorović, Milan Mihailović, Branislav Platiša, Srđan Jovanović i Radivoj Knežević. U pitanju je vodvilj sa elementima detektivske priče , smeštene u izvrnuti polusvet agencije za intelektualnu prostituciju. Madam Zdravka, vlasnica agencije "Mozak afrodizijak"uvodi u posao Ružicu, smušenu intelektualku koja se prostituiše kako bi skupila novac za doktorat. Nakon seansi sa Ružicom, biznismen Milić Petrović, redovna mušterija Zdravkinog brloga, traži pomoć u detektivskoj agenciji "Ličanin i sin", zbog sumnje da ga Ružica i Zdravka ucenjuju. Kada Ličanin i sin potraže pomoć od vidovitog radnika Gradske čistoće, Ahila, detektivi počinju da sumnjaju da je Milićev slučaj povezan sa već zatvorenim slučajem serijskog ubice mladih intelektualki...

Ako stignete, poslušajte, pa javite kako vam se čini.

6 comments:

sestra luzerka said...

ja bih stigla, josh kad bih imala gdi da slusham radio.. cak nam je i onaj u kolima crkao.
jeste, sad iscekujem da me neko sa radijom pozove.

Anonymous said...

Dobro je sto imam radio na playeru jer su mi zvucnici odavo lipsali...

Anonymous said...

Eeeeee, bigajeeeee!

Ja sam iz nekih objektivnih razloga koji nisu za blog vec za usmenu pricu, malo apstinirala sa neta, tako da ovu objavu videh tek sad.
Rekla mi je Senka ranije, doduse, ali i tad je vec bilo prekasno!!!!

Synopsys zvuci prezanimljivo, Krris snimi je na CD pa da slusamo kolektivno kod mene i pravimo se da je direktni radio prenos :)

Oprosti mi, Krris!!!

sestra luzerka said...

aj molim te, rekla sam ti pola sata pre emitovanja.
ja takodže nisam slušala, jer nemam radio! :(

Anonymous said...

Oprošteno! Nadam se da ću moći da dođem do snimka, pa ćemo slušati;)

Anonymous said...

Rekla si mi, chinjenica, ali bile smo u Ipanemi ne kod kuce! :)

Hvala Krris, mora da moze da se nabavi!!!