Tuesday, January 8, 2008

Gossip Girl



aj što sam natual born (and raised) poptrascan pa pratim raznorazne gluposti i svaki dan sam na gossip web sajtovima i blogovima pa iz minuta u minut znam šta se dešava sa Britni Spirs, i što jurim svoje muzičke superheroje da me adduju na friends listi po komjuniti sajtovima (tokom vikenda uspešno završila jednu od ovih misija *kikiki*), tajno listam Gloriu i Story (što me podseti na Gloriu sakrivenu ispod filmskih časopisa na Ivinom stolu onomad), ALI što sam teenage trashcan!!! ne pravim nikakvu selekciju i nema mi pomoći.
m'sim donekle sam sposobna da odvojim kvalitet (Superbad, Mean Girls, Freaks & Geaks, My So Called Life etc...). ali u mom životu uvek ima vremena i za one ne tako dobre serije i filmove. tugu zbog ukidanja superstupidarije O.C. ove godine sam utopila gledajući Gossip Girl (koja zaslužuje makar zvezdicu ipo više naročito što je gossip girl naziv bloga/bloggerke), na daunlodu su mi Pretty In Pink i  Bfrekfast Club (b. oće da me ubije
što filmove iz 80tih skidam u hdd formatu...), 
oba sam više puta gledala, ali tek sad imam priliku da
ličnu kopiju pustim svaki put kad mi je makar malo dosadno. 

elem Gossip Girl je hit! ultra bogati klinci (okej ima i jedna porodica manje privilegovanih klinaca) Upper East Side, Njujork.
Još od prve epizode sam ubeđena da su članovi Strokesa ovako nekako živeli u srednjoj školi.

tinejdž & post tinejdž filmovi i serije su nešto čemu nikako ne mogu da kažem ne,
makar gledala i najveća sranja. nekako i dalje uživam u njima.
are you with me or...

15 comments:

dolfie said...

I'm with you Shadow, pa znas to!!!

Nosim se mislju ovih dana (a to cu uskoro i da uradim) da postujem jednu, cini mi se, interesantnu temu na temu B.S, Paris H, Lidsday L i sl.
No otom potom.

Sto se serija, a narocito 80s teen rom coms tice, pa ja sam potpuni manijak (doduse latentno posustali in recent years).

Pretty in Pink sam gledala skoro i malo me je razocarao, ali zato je Breakfast Club klasika, pa o cemu pricamo!
Mislim, totalna, ali totalna patetika, but who gives a f%@#, kad je tu legendarna "don't you forget about me" + obilato jahanje kompletnog opusa teenage tematike.

Doduse, "brat pack" je iz ove perspektive prekomican, mislim Emilio Estavez ki ki i osla ekipa.

Gossip Girl sam googlovala i imdbovala cim si mi pomenula, vidim da su isti tvorci kao O.C. koj, priznajem, nisam pratila. Vise me privlaci ova Njuca sad i UES (upper east side) narocito posle letnje posete pomenutom gradu i kraju + prodiskutovanog "Lovca"(junak isto sa UESa). Obozavam to, mislim to mi je omiljeni podzanr, bogati zli klinci, do te mere da sam odgledala sve trasheve od Cruel Intentions 1, 2 i 3(skrnavljenje Opasnih veza) do The In Crowd i sl... Naravno, tu spada i genijalni Mean Girls.
A podzanr tog podzanra koj najvse volim su filmovi o hazingu tj kada bogati zli klinci iz BRATSTAVA i SESTRINSTAVA maltretiraju potencijalne buduce clanove. Ni filmove tog sadrzaja ne propustam, tipa The Sculls i sl.
Nazalost tu se retko dogodi neki izraziti kvalitet (tipa Mean Girld) tako da ne pamtim da je osim njega skoro bio neki dobar.
Naravno ne racunaju se Garden State i sl, koji su ipak postfakultetske tematike, zreliji i ozbiljniji...

MPK Power said...

mogli bismo jedne subote da se okupimo da napravimo mali maraton tinejdž hitova. a mogli bismo više i da zovemo arhiv kinoteke da nam puštaju filmove, ako tako nešto i dalje moš se izvede

Anonymous said...

Eeeee, mogli bismo, hit!

Kokamo kokice i pijemo litre kokakole i jos neke nezdrave stvari, npr cips.

To mozemo kod mene u februaru, kad stigne velika ravna televizorcina he he ili kod Senke kod koje je jos veca (i televizorcina i prostorija)!

Mada, Senka, jebiga, moj ambijent je vise teenage, onako mali i ususkani, a bice i filmski posteri na zidovima, tvoj je vise da se okupimo i gledamo neke mracne trilere ili Sex&theCity marathon ili tako nesto sto ide uz designer minimalizam :)

Mada, hm, kad pomislim na udobni dvometarski kauc od milion hiljada miliona dinara... :))

E, ajde da predlazemo tj da sastavimo listu teenga ostvarenja koja cemo gledati.

Moze "Breakfast Club".

Moze "Stand by me" (nije teenge, al taj je duh 80ih i detinjstvo, mogu u tom smislu i Gunisi, posedujem ih). Mada, ne treba mesati babe i zabe, ako je teenage onda teenage ako je detinjstvo, to je druga prica (besmislena digresija).

Moze, ne moze NEGO MORA, ako je ikako moguce nabaviti VESTICA TINEJDZERKA, teen biblija 80ih i must see cult movie 4 all real lovers of the genre.

A za tits&ars moze bilo koj national lampoon (animal house je doduse iz 70ih)...

Ja, inace, posedujem i Fast Times at Ridgemont High, mada mi nikad nije bio medju omiljenima...

A mozemo da uvrstimo i Clueless, nema veze sto je 90s!

Od kultnih tu su jos Valley Girl, Poreky's, Sixteen Candles (sa Molly Ringwald :)...

i moj omiljeni (cameron croweov, nema zezanja) SAY ANYTHING sa John Cusacom na vrhuncu svoje simpaticnosti!

Anonymous said...

I'm in , nemojte da me izostavite sa tog maratona:)ako primate gosste bloga:)
ja imam samo jedan favorit "maloletna vestica":))) ili vestica tinejdzerka!! vala dolfie jeste teen biblija, i nabavicemo je pa makar... na video kaseti!

dolfie said...

Na kaseti nego sta! i to dok jos imamo kidnapovan video Sonje Miloshevic Zderich!

may price said...

Obavezno VOZACKA DOZVOLA sa mojom omiljenom tinejdz zvezdom - Kori Hejmom. A i ideja za Seks i Grad maraton je hit! Pa onda zaredjamo po zanrovima!

sestra luzerka said...

a ko je rekao da moraju samo osamdesete?
ja predlazem i mean girls, ili bar art school confidential, pošto znam da to niste gledali!+ znam da se voli terry zvigoff

Anonymous said...

A-ha!

Ko nije gledao Art School Confidential?! Ja?!

Pa znas da se ja KUNEM u GHOST WORLD i BAD SANTA kako da ne gledam Art School?!!

Znaci, Terry Zwigoff je verovatno jedan od NAJPODCENJENIJIH reditelja svih vremena, covek ima 3 filma i sva 3 su u najmanju ruku odlicni, a niko za njega cuo nije...

Corey Heim prihvacen sto se mene tice! Ali ja bih radje onaj njegov film iz "rights of passage" (il kako se zvase) "comming of age" podzanra (srpski primer: vrelo leto '68) kad se radi o decaku koj tokom jednog leta koje ce mu promeniti zivot gubi i fizicku i mentalnu nevinost. Kako se zove taj film? imdbovacu ga.
Gotivan je taj zanr!
A vladar tog zanra, naravno, The Last Picture Show, a?

Jao, sad mi se svi ti filmovi gledaju.

Mada pazi, i Art School vise pripada zanru metafilmova, jest' da striktno gledano ne obradjuje temu snimanja filma, ali obradjuje temu umetnosti, tj umetnost se bavi umetnoscu (modernom i larpurlarizmom u ovom slucaju). nesto sam se skenjala sad, ne znam sta hocu da kazem...
:)

Aj'd spisak finalni pa da pocnemo da skupljamo.

Anonymous said...

Film o odrastanju sa Corey Haimom se zove "Oh, what a night", kanadski je, iz 1992 (automatska diskvalifikacija) i ima 5.5 zvezdica na imdbu :(

Anonymous said...

Cekaj...

a dva najgluplja filma svih vremena

Bill & Ted's Excellent Adventure

i

Bill & Ted's Bogus Journey?!!

Ne znam sta je to vozacka dozvola sa Corey Haimom? Jel to kad raznosi pice i isto jebe neku matorku?

Anonymous said...

Ja bi i Dazed and Confused.

Anonymous said...

Eeeej krris,

dal verujes da ja nisam gledala D&C?!

Ali gleda mi se, moze!

Anonymous said...

Ee, daa, Bil i Ted! Hit! Obavezno!
A Letnja skola? mislim da se tako zove, a ne znam ni kako je u originalu, jgb, provericu.

Anonymous said...

Slabo cita srpski, ali ovo je ok .

Anonymous said...

Sorry for off topic, but 2012 is close, is this really matter?