Tuesday, January 8, 2008

Simke Car

Drugovi, pravednici, lepi i nadareni mladi ljudi...

moja malenkost je danas, zahvaljujuci obimnom znanju, vrsnoj imporovizaciji i diskretnom sarmu, polozila poslednji ispit dodiplomskih studija, Primenjenu muziku II, i to u najvisem stepenu akademskog trijumfa, ocenom 10 (i slovima: deset).

Nista manje zncajan je i uspeh mlade M.C, sa postovanja vrednom ocenom 9.

Veliko mi je zadovoljstvo da vas pozovem na malu proslavu i druzenje, da obelezimo sve zajednicke i individualne uspehe, kao i skorasnje blagdane.

U toploj atmosferi i puna srca ocekujem vas na dobro poznatoj adersi, sutra (sreda) u ranim vecernjim casovima (oko 8).

RSVP u okviru ovog posta.

6 comments:

MPK Power said...

Ja dolazim.

Svaka čast na položenom ispitu, sestre, svaka čast.

Anonymous said...

BRAVO!!!

Anonymous said...

Slobodanka,

jebi im kevu!!! you can do it, slobodanka!

Dodji veceras s covekom if zelis :)

dolfie said...

E ljudi,

evo sad odoste pa samo da vam kazem da mi je lepo bilo u vasem drustvu.

Lepo spavajte :)

sestra luzerka said...

super i meni bilo, malo sam tipsy završila.
i uvek mi žao što se češće ne viđamo...

Anonymous said...

i meni...
zato treba zaplanirati onaj maraton :)