Saturday, January 26, 2008

Čestitka za Srboljuba


Dakle,

naš prvi gost, čitalac i diskutant, meni intimno drag i predrag Srboljub juče je najbolje moguće iskoristio svojih 12 do 13, 5 min da odbrani diplomski rad na temu "Internacionalizacija kosovskog pitanja", odabranu na ličnu inicijativu i odgovornost. Ja sam negde ponosno što se on uhvatio u koštac baš sa ovom temom, jer je aktuelna i nekako nije završena, pa je trebalo hrabrosti usuditi se da se o njoj piše. Ja sam rad pročitala dva puta i mislim da je odličan, ideološki neostrašćen, razložan i potkovan činjenicama koje rasvetljavaju temu sa različitih strana. Za ovaj rad i odbranu istog, dobio je najvišu ocenu i ja mu ovom prilikom javno čestitam i želim sreću u daljem radu.

8{*

10 comments:

Anonymous said...

hvala na cestitkama.

pitala me milica delevic-djilas: koliko je pitanje kosova unutrasnje pitanje srbije a koliko medjunarodno. ja joj kazem da je unutrasnja politika srbije odavno njena spoljna politika. krenuli onda da me zezaju viskovic i delevicka u fazonu "pazite sta pricate slusa vas ministar". ja odgovorim "pa tim pre" i krenem da se smejem. i onda samardzic, covek koji je pisao knjige o evropskoj uniji u vreme dok su mnogi danasnji evropejci jos uvek oplakivali tita, kaze:

"ja sam ovde profesor, a ne ministar."

car.

sestra luzerka said...

congratz mare!

Anonymous said...

Cestitam! (ovaj anonimus kod tebe i kriss je morticia)

Anonymous said...

kasno se ukljucih, ali se pridruzujem cestitkama ;)

Anonymous said...

Sve cestitke Srboljube!

Ja bih, evo, bila zainteresovana i da rad procitam, ako mu se takva namena predvidela.

Nadam se da ti se Krris, May Price & Myself uskoro pridruzujemo (u odbrani diplomskog, naravno).

Anonymous said...

hvala svima. dobijas rad dolfi.

MPK Power said...

i ja se pridružujem čestitkama. uzeću rad od dolfie, kad ga pročita.

i izvinjavam se što sam malo batalio naš blog ovih dana, al vratiću se i to vrlo brzo.
pozzzz

Anonymous said...

Dobila rad!

Veceras se bacam na iscitavanje :)

Ivan Bevc said...

Moj omiljeni kontrašu, sve čestitke!!!

Anonymous said...

hvala lepa, ova cestitka mi posebno znaci :)