Wednesday, January 16, 2008

Teen Marathon


Prijatelji, braco, kumovi

kaze mi Sestra Luzerka da je u prvodu srela Slobodanku i da su pricale kako bi bio red da napravimo taj marathon. I bio bi! Da se sve ne zaustavi na recima, nego da se predje na delo, tu je vasa accountica, event managerka Dolfie!


Moj predlog je ovaj petak oko 8 kod mene.

Ako neko ne moze petak, ne moze oko 8 ili nece kod mene (hoce da primi na svoju adresu) nek kaze sad or forever hold his peace :) ali da se here&now sve izdogovaramo.

Takodje, ako neko ima amandman na temu (teenage) takodje sad da se pobuni i predlozi svoje (tipa: svako peredstavlja po jedan film bilo kojeg zanra).

Ako ne, svako da napise koj ce film da provajduje.

Takodje, Luzerka i MPKP mogu da spreme i neki adekvatni 80s soundtrack za slusanje.

RSVP sto pre.

Dovidjenjca!

14 comments:

MPK Power said...

Slobodanka i ja ne možemo u petak u 8, već tek od 9 najranije, al se pitam da nam to nije malo kasno za maraton. A možda i nije, ako ćemo da zanoćimo.

Druga varijanta nam je subota od npr. 14 h, pa do 9 uveče.

Anonymous said...

ja ne merem subotu, posto sam ceo vikend kod svojih na glasanju.
ako planiramo subotu onda bolje mejbi sledeci vikend

Anonymous said...

ako cemo ovaj vikend onda ajde u 9, ali samo ako je stvarno 9.
Nije prekasno da pocnemo s filmovima u pola 10, mislim, odgledacemo 2 do naj-najvise 3, a zaginjavanje se valjda podrazumeva.

Ako tako bude, nek na to gledamo kao na probu, posto bi pravi maratoni, valjda, trebalo da pocnu negde oko 5 popodne pa do 5 izjutra sa sve pauzama za picu, tracarenje itd :)

Al' to ko zna ka'cemo se sastaviti, mozemo kao da kazemo sledeci vikend, al' znate vec...

Ili da kazemo sledeci vikend (subota npr) 100% ? hm?

Anonymous said...

letnja skola i thrashin' ("junak skejtborda" sa sherilin fen i rhcp) su moji favoriti... i posebno kids, na veliku radost moje zene :P sad sam se setio i dum generacije hehe, rouz mekgovan - takvu majka vise ne radja!

prva dva nisam gledao bar 15+ godina.

sta da vam kazem, sve vas pozdravljam, videcemo se vec nekad...

Anonymous said...

e, pa ovako, meni vise odgovara petak u 9, pa do 2, 3, pod uslovom da mpk vraca kuci ;), jer bi pre dala neke repa za grickalice i slatkise!
moj favorit je definitivno CAN'T BUY ME LOVE ! koji sam ne znam kako zaboravila da napomenem i koji je najbolji tinejdz film ever!

Anonymous said...

da, cini mi se da je i taj film dobar , gledao ga na palmi pre oko 14 godina, ako je to taj :)

nego palo mi je na pamet da bi moglo u nedelji izmedju pobede tadica u drugom krugu i beovizije da se organizuje patriotski maraton, tu negde oko sretenja :D

predlazem sledeca dela:

Tito autobiografija
Braveheart
Boj na Kosovu

i kljucni film

Once Were Warriors

imam prvi i poslednji, ako treba nabavicu i ostala dva. mada sad kad razmislim to ne mora ni da se ostvari, vec mi je srce puno od same ideje :lol:

Anonymous said...

Gotivan je patriotski maraton.

Ja prilazem (predlazem) JFK ultimativno patriotski film, a Braveheart posedujem...

Salu nastranu na stranu, eve dogovora:

Sutra u 8 kod mene (mpkp i slobodanku primamo do 9i15 :), svako donese sta god hoce (po nekoliko filmova je ok) pa na licu mesta biramo!

MPKP moze da donese i DVD koj pusta DIVXe

Anonymous said...

moze jfk uvek, jer uvek je dirljivo gledati uzornu demokratiju u praksi, jedino je problem sto je predugacak bojim se da bismo zavrsili kao onaj grk sto je prvo pretrcao maraton :)

may price said...

moze patriotski maraton, slazem se ;)
inace, can't buy me love ne mogu da nadjem nikako, ali zato donosim clueless ;)
a sledeci vikend, tinejdz serije!
sonja potvrdila dolazak, donosi filmice.

Anonymous said...

Hey...

meni se sad sve vise svidja ideja o XY Presents...
Znaci, npr, dogovorimo se da svake npr srede (ili sve jedno) neko od nas pripremi po jedan film koj je tesko nabaviti a taj ga gotivi (po mogucstvu da ga nismo svi gledali po 100X) i napuca se svim mogucim infosima o tom filmu, scenaristi, reditelju, montazeru, DPiju, uticajima filma, triviji itd i onda lepo predstavi film. Posle mozemo da ga diskutujemo uzivo ili na blogu.
Kao book club sto imaju ocajne domacice i opra vinfri :) samo film club.

sestra luzerka said...

ijao, ivy nadam se da ces mi oprostiti, NISAM uspela da ti narezem Gossip Girl, a bogami ni Brekfast Club koji sam skidala dva dana, jer NEMAM program za rezanje dividija, a nero koji sam danas skinula sa torenta nej da radi.

dolazim samo sa Mean Girls, Wellcome to the Dollhouse, Art School Confidential, i Ghost World... evo krecem za 15 min, svracam do Supervera, ako neko ima special request glede vrste vina, nek napishe pre no sto krenem.

Anonymous said...

Luzerka,

nema veze, super movies donosis. Uzasno mi se gledi welcome to the doll house, a i mean girls!

Svi ce da kasne, moja luzerka, pa ja i ti mozemo neki filmcic da opalimo i bez njih...:)

Anonymous said...

Jedino Gosspid Girl... grrrr

Anonymous said...

E da, ako neko slucajno procita, ne preterujte sa grckalicama, imamo sve, ukljucujuci i kokice a mozemo i da narucimo picu!

(ima i pica, piva ne previse!)