Friday, November 2, 2007

John Dahl posrnuce !

Znaci, juce sam odgledao, tacnije pokusao da odgledam You kill me, novi film omiljenog mi b poduction kralja 90ih John Dahla i davno se nisam toliko razocarao.Da nisam znao ko je radio, smeo bih da se kladim u soma evra da to nije bio on,ali nazalost jeste. Toliko glup, neuverljiv, ideoloski problematican, a na sve to savrseno neinteresantan film /!?/, da sam na pola cuke do kraja morao da prekinem to mucenje, da me ne bi naterao da zaboravim da sam se ikad lozio na Last Seduction, Red Rock West, Rounders, pa cak i onaj Joy Ride ili kako se vec zove, kad se kamiondzija najebave keve tinejdzerima, koji su ga zajebavali. /koliko god bio zakasnio koju deceniju, bio mi je super zanimljiv i uzbudljiv, gledao sam ga cak 2 ili 3 puta/
U pitanju je valjda krimi-komedija /ja ne znam, meni nista nije bilo smesno, ja sam ga doziveo kao dramu/, o placenom ubici i alkoholicaru Ben Kingsliju, koji ide na AA skupove,kako bi se izlecio od alkoholizma da bi mogao da nastavi da ubija ko covek , a pritom se spandja sa 23 godine mladjom teom leoni i od nje dobija podrsku ka svom izlecenju. Mislim, valjda je poenta bila da se ismevaju ti skupovi i to na nivou na kome bi mu i Koprivica i Karadzic pozavideli, ne kapiram. Pa onda taj trash fazon posrnulog macho dede, koji uspeva uz mladu cupi ponovo da nadje snagu , tea leoni bukvalno izgovara: 'nema veze sto si alkos i ubica, vazno da nisi gej',a pritom sa otklonom, koji je imao i Milan Gutovic dok se proseravao na Pinku. A pritom sve beskrajno dosadno.

Neverovatno kako neko moze toliko da posrne u svakom smislu. Da li je to stvarno isti covek, kome je muza bila femi-ikona Linda Fiorentino, koji je radio Last Seduction, ej! i koji je toliko dobro vladao 'filmskom naracijom', da ne kazem majstor saspensa.
Verovatno jedno posrnuce prati i drugo. Necu da kazem John Dahl is dead, ali bojim se da ce se tesko vratiti.

No comments: