Thursday, November 22, 2007

gde su, šta rade

u jednoj od ideja za pravljenje emisije "Mladi globalisti Srbije", hteli smo da istražujemo šta se dešava sa zvezdama i zvezdicama devedesetih koje su najednom nestale, i nismo ih videli u medijima godinama.
do ideje smo došli, tako što se neko setio Ivana Sexpressa... stvarno se izvinjavam autoru te genijalne ideje, ne mogu da se setim čija je. al skoro da mogu da se zakunem da je bio popović. on je uvek bio iskreno najfasciniraniji treš kulturom devedesetih.

znate šta? čovek je živ i zdrav... izgleda da čak ponovo pokušava da se bavi muzikom. videla sam mu fotografiju u trač rubrikama raznoraznih novina koje su pisale o nekom pančevačkom muzičkom festivalu (zapravo o skandalima sa istog).




i još je ćelav!

najtužnije od svega je, što je nemoguće pronaći njegovu sliku na internetu.

3 comments:

MPK Power said...

meni nekako to više liči na krisinu, ona ima skrivenu fascinaciju nabildovanim, ćelavim i nauljenim likovima. Mene pre zanima šta je sa Dr Igijem.

Anonymous said...

video ga ja prekjuce ista prica kao 93 - ribok tike, duks uvucen u dzins, suskava jaknica vetrovka. smesan je, kao neki mis, pricao sam kristini. trebalo je da ga intervjuisem al jebi ga, juce sam bio mnogo lose volje.

e a sinoc sam video jos jedan ultimativni blast from da past - husu iz bit strita :D

za ljubitelje potpunog tresa, izmedju ostalih sam video i legendarnu javnu licnost irinu krusku i rado bih je uzeo kao zastitno lice kada bih radio kampanju o uticaju nocnog provoda na zdravlje.

kristina sreco, podseti me ako zaboravim da ti na fles stavim casual dots - riot grrrl/postpunk bend jedna od njih je svirala u bikini kill evo sad skinuo i slusam, svidece ti se

Anonymous said...

Ma, moja nova fascinacija je Saša Kovačević! Dobio je sinoć nagradu na Radijskom festivalu u Sava Centru za Hit radio stanica (pesma "Ruka za spas"). Slatkiš! a, na festivalu je bio i nekakav remiks 90-ih, pa se pojavio i Ivan. Biće sutra u Politici, u rubrici Ritam Srboljubov prikaz događaja.