Wednesday, November 21, 2007

Black Ivy Report No1

28. novembra 2005. Kristina je uputila prvi mejl sa Black Ivy temom u kome je pričala o tome kako smo ona i ja išli u Narodnu biblioteku da čitamo o incestu & porodičnom nasilju. Hiljade mejlova, stotinu sastanaka, pedesetak verzija scenosleda kasnije, na dvogodišnjicu prvog mejla, imaćemo prvu prihvatljivu ruku scenarija, radnog naslova 'Grad budućnosti'. /prvu napisanu ruku sam morao još malo da doradim :)/
Mislim da je super da onda na blogu svako iznese svoje viđenje stvari, koje ćemo da komentarišemo. Posebno me zanima šta će Senka da kaže.

8 comments:

sestra luzerka said...

mene najvise zanima sta ce na sve to reci moj teca ex inspektor, koji me svako malo pita sta se desava sa tim pisanijem.

MPK Power said...

Au ! E, pa teča će, bojim se, biti duboko razočaran, jer Goran uopšte više nije...ups SPOILER !
28. novembar dan za Black Ivy.

sestra luzerka said...

popoviću, jel radiš ti nešto na tom poslu?
već si tri posta suckao od jutros!

sestra luzerka said...

28. je. zasto nema black ivy u mom inboxu?

MPK Power said...

Nažalost, iz objektivnih razloga bio sam sprečen da išta radim na BI poslednja 3-4 dana, tako da se datum dugočekanog izlaska prve ruke pomera za upravo toliko.

sestra luzerka said...

okej, proshlo 5-6 dana? di je blek ajvi?

MPK Power said...

sviđa mi se što si nestrpljiva skroz. bukvalno sam na samom kraju, ali nikako da stignem da završim, raspadam se ovih dana, imam puno posla, i brinem oko tanje i jedva stižem uveče da radim. očekuj svaki dan

Anonymous said...

Hello. And Bye.