Wednesday, December 10, 2008

Mlad, lep i pametan


Evo, ako vas je ikad zanimalo (a i ako nije) ko je pisao sada vec legendarne Obama govore (ukljucujuci i onaj ciji je deo objavljen na Isterivacima), ko ce mu biti chief speechwriter u beloj kuci i, konsekventno, pisati Inagural (govor za inaguraciju), State of the Union-e i sve ostale vazne govore...
u pitanju je izvesni Jon Favreau (na slici levo), momak od svojih 27 godina!!!
Poceo kod Johna Kerryja, Axselrod (campaign manager) ga preporucio Obami.
Favreu nije ni u kakvoj rodbinskoj vezi sa svojim imenjakom, glumcem John Favreu-om (velikim carom iz legendarnog filma Swingers), a trenutno je akter afere koja se potegla oko toga sto je na nekoj zurci drpio kartonsku Hilari za sisu (na slici).

Fin mladic, nema sta!

2 comments:

Anonymous said...

Zašto svaki put kad apostrofiraš da je neko jebeno mlad, ja shvatim to kao da mene prozivaš?

Šta me briga što kretenčina ima 27 godina i već je stigao da piše Obami sve govore i hvata Hilari za sisu, pa makar i kartonsku !

Nije sve stvar u životnim dostignućima, stvar je kakav si iznutra, kakav si čovek ili već tako nešto :)

Anonymous said...

Zašto svaki put kad apostrofiraš da je neko jebeno mlad, ja shvatim to kao da mene prozivaš?

Zato sto si lud :)