Wednesday, November 19, 2008

Časlav na jutjubu

Za sve vas koji ne vidoste Časlava, možete da pogledate prvih nekoliko minuta sa jutjuba na novoformiranim Isterivačkim klipovima. Drugu polovinu izgleda nisu postovali još uvek.

Btw, mnogo mi se dopada poslednja replika u ovom delu: 'A gde su tebe premestili? Samo da nije magacin. Čujem da su debelog Simu sa bolesnom kičmom...'

Elem, odlučio sam se i ja da postujem neke svoje i naše filmiće i krenuh od Man Power-a, ali ima problem sa zvukom, tačnije ne čuje se voice over, što filmu poprilično oduzima smisao, pa sam se malko smorio :( , ali postovaću uskoro još neke stvari. Hehehe A sve će se pojaviti na klipovima....

12 comments:

Anonymous said...

neeeeeee man power bez VOa! nepravda!

super je caslav! kostimi, scenografija do jaja, replike carske!!! malo muzika iritira na pocetku! jedva cekam da gledamo

Anonymous said...

sta su ona druga 2 klipa i cemu sluze?

MPK Power said...

Ničemu, za sad. Jer ovo sa jutjubom na blogu funkcioniše tako što ukucaš reči i on ti stalno izbacuje klipove, koji odgovaraju tim rečima. Ja sam ukucao 'Marko Popovic film' hehe, kako bih spojio Caslava i Man Power, a ova druga dva su neke gluposti, koje izadju posle njih. Kad postujem jos dva klipa, bice sve ok. Ali, generalno, kad god neko od nas hoce moze da promeni 'kljucne reci', pa da neki drugi klipovi izadju.

Sutra, kod sista luza u 8 gledamo Caslava i sta god drugo hocete i malko pijuckamo.

Anonymous said...

Zaboravih da kazem da je lik koj glumi Caslava totalni kralj! Odlicna podela!
Vicky, Krristina, Barcelona rules!
Divimo se tomoro chez Sista Luza

sestra luzerka said...

pope u kom formatu su filmovi, da se izorganizujem za pustanje. Pretpostavljam da moze preko kompa na tv (imamo kablove i sve).
ako je dvd, moramo da smislimo nesto...

Anonymous said...

donecemo dvd plejer ako zatreba!

MPK Power said...

dvd su svi.
samo, ja cu da kasnim, a ionako je prerano 8. hehehe ja dolazim nesto posle 9. ok?

MPK Power said...

E, pa lep nam je bio maratončić sastavljen od Časlava, Čkibe Danaca, Snajperiške i alkohola.
A, kad Sestre Drugarice tek puste glasić...hehehe

Anonymous said...

he he he
odlican maraton! samo nam je mc falila!

sestra luzerka said...

ivo jel to još uvek zvoni telefon isto kao u subotu naveče?

MPK Power said...

Hehehe Sista Luza, jesi dobila pesmicu na mejl od Kriss?

sestra luzerka said...

naravno. pokušavam da komponujem.