Monday, March 24, 2008

dolfie and sista luzerka's big night out, ili Eva Braun u SKCu u subotu navece

Pre svega braco prijatelji i sestre drugaruce izvinjence sto nemam srpska slova, posto vam pisem sa fakin mekintosha, a boris se kao i obicno ne skida sa PCja.
takodje odmah da prijavim da je dolfie izdala vec posle prvog piva, a i negde posle 2/3 koncerta i zapalila kuci, da gleda tenis valjda :) al' ne zameram joj jer mi je posle petnaestak minuta priznala da u je srednjoj skoli gajila prezir prema Evi Braun, sto je verovatno posledica pankerske proslosti.
ja sam sa druge strane valjda rodjena njanajva i pop, a Pop Music se pojavio u najbolje moguce vreme, u trenutku kada sam upisala srednju skolu, i nekako je normalno da su mi prirasli srcu i posteli jedan od omiljenih domacih bendova u tinejdz periodu.
E a kad se polako pribilizis tridesetoj pocnes da cenish te tinejdz emocije jos vishe jer si svestan intenzivnosti istih, kada je i najmanja sitnica mogla da znaci kraj sveta. ne da su moje sadasnje emocije fejk i mlake, nego je covek mnogo sigurniji u sebe u ovim godinama i zna da je u stanju sve da prezivi.
ne mogu da napishem puno pametnih reci o samom koncertu, jer su me pre svega uvatile te tinejdz emocije i nisam bash puno razmisljala, samo sam pevala. stvarno dugo nisam preslusavala nista od pesama koje smo u subotu slusali, a ipak sam znala ama bash svaki tekst. (dolfie moze da potvrdi, nadam se da joj se nisam derala u uvo)
thing is, nije sramota biti emotivni cheeseball njanjavac koji se iznova i iznova zaljubljuje (i odljubljuje if i may add) u osobu sa kojom je xy godina, ili biti singl a verovati da ovo sto sam napisala u prvom delu recenice postoji. ponekad nije cak ni blam pevati zatvorenih ociju... mozda na pop muzika samo dobro prodaje taj mit, a mozda je upravo obrnuto: mozda volimo pop muziku zato sto nam je potrebno da verujemo u taj mit.
enivejz i dolfie je u subotu uzivala, djuskala i pocupkivala... srednjoskolski pankeraj dani su, fala bogu, davno prosli :)
nemam sta pametno da dodam, isla bih ponovo da koncet sutra, za dve nedelje, ili dva meseca i povela josh kojeg isterivaca pravde... al posto od tog ocigledno nema nista, mogu samo da vam obecam kul mjuziku i druzenje kod mene u subotu navece na brzzzdej zurci ;)

10 comments:

Ivan Bevc said...

Unapred cestitam rodjis!

MPK Power said...

A ja mogu da obecam da cemo da se napijemo k'o prasici na tvom rodjendanu i da se ispovracamo po Borisovom Meku i Plazmi !!!

popkitchen said...

delim feeling u vezi koncerta. i ako otkljucate poll glasam za Majstori, Majstori, Nacionalna klasa i Tito i ja (taj posebno volim).

Nego, ako smo sestre po sklonosti za guilty tresh pleasure, da ne gledash sluchajno VB VIP? Ja da.

sestra luzerka said...

popkujno, naravno da gledam. ako nešto propustim, obavezno potražin na youtube klipovima.
zar si uopšte sumnjala?
nego, šta je sledeća prilika da se negde sretnemo?

Anonymous said...

E, ja sam se, inace, odlicno provela, i potpuno podrzavam glorifikaciju teen emocija!!!

Naravno, kad kazem odlicno, podrazumeva se da u obzir mora da se uzme i kakav sam ja covek, tako da je cinjenica da sam odslusala 2/3 koncerta veliko priznanje s moje strane talentima simpaticnih ortaka iz Eve Braun!

Mada, apsolutni hit veceri za mene je bila predgrupa - oni klinci iz Kraljeva il' odakle, ti su u meni probudili vise teen emocija nego sve ostalo zajedno. I totalno kapiram sto sam se uvek lozila na bubnjare :))))

Aj vozdra! Vidimo u satrdej

p.s. Popovich uvek preti kako ce da se napije, a nece, rekao mi je da pije neke lekove i da ne sme da pijanci!

may price said...

potpuno se slazem, ivy ;) ja se ne secam da sam ikad videla mpk-a bas, bas odvaljenog, iako stalno preti nekim pijancenjem! mada, mislim da to ne bi bilo ni upola zabavno kao videti kris ;) sto mi je zao sto nisam bila na onoj zurci gde ste se svi razbili, nikad to sebi necu moci da oprostim ;)

Anonymous said...

Da, da, kultna zurka na kojoj su se svi prisutni isterivaci, suprotno bilo kakvom zakonu verovatnoce, sa nekime povatali ki ki

Doduse, moj je bio debelica, MPKPova malo naluda, a Krris, e to je najveci hit, je navatala portparola omladine (necu da navedem koje) stranke! :)))

Al', May Price, nije to jedini put da smo mi videli Lil Krris podnapitu. Eeeee...

sestra luzerka said...

braćo prijatelji, fala što ste bili, najautentičnije poklone sam dobila od vas... pročitala prva dva meseca u dnevniku Pobunjenog Tinejdžera sinoć.
Večeras se bacam na Crnu Ivanu, pa pišem komentare.
i shvatila sam da me svi doživljavaju kao štrebera jer sam dobila 13 knjiga... kikikiki...

Anonymous said...

Hi hi hi ladno 13 knjiga!
Al' prvo si se 'uvatila za moju :)))
Znam te u dusu, looserka!

p.s. i nama je bilo lepo - jedva si nas isterala iz kuce

may price said...

svi isterivaci su streberi ;)

jeste, ivy, poslednji smo otisli, ali cemo vrlo rado opet da se uvalimo, posto ona plazma prosto mami na filmski maraton ;)